Sunday, January 22, 2012

Hye to all my super reader..lamenye x update..okay,now aku nak story about kawan aku ni..dah dekat setahun aku tak bertegur dengan dia disebabkan mulut longkang perempuan gila..akhirnya Allahamdulillah kami dah berbaik semula..thanks to you Faizlan,and Icha Anisa,saya tak kacau suami andalah..dia kawan saya.. xD saya dah ada boypreng,nanti saya kenalkan dia kat awak okeng..okay,next topic aku nak cakap pasal cinta lelaki..

aku dah nampak dengan mata kepala aku sendiri macam mana seoarang lelaki yang selama ni kat mata aku seorang yang nakal,baik,sporting,degil,keras kepala...menangis hanya kerana seorang perempuan..Ya Allah..dia menangis dan luahkan semuanya kat aku..dengan linangan air mata dia,aku tahu dia sayang gila kat perempuan tu..but,aku rasa terkedu gila bila dia menangis dan genggam tangan aku seeratnya..selama ni aku tengok dia,aku kenal dia sebagai seorang kawan yang ego,degil..but,hari ni dia tumpas pada seorang perempuan yang dia sayang yang dulunya dia couple dengan niat nak game je perempuan tu..

the moral of the story is,hargailah insan tu sebelum bertindak melulu pada dia sedangkan dia tak ada salah pun dengan kau..lelaki ni setinggi mana pun ego dia,dia tetap manusia biasa yang tahu menangis,,hargailah dia selagi dia masih disisi kau..

No comments:

Post a Comment

 
WELCOME TO MY KINGDOM ♥