Thursday, May 31, 2012

best friend forever

hye..tengah seronok online tadi , aku tengok balik gambar-gambar yang orang tag kat aku..and bila aku terpandang satu gambar ni , buat aku rasa nak menangis..sumpah aku rindukan masa-masa gambar ni di ambil..masa gelak dengan diorang , masa menangis dengan diorang , masa kena buli dengan diorang , masa sesi meluah perasaan dengan diorang..seriously , aku rindukan diorang.. :')


perempuan yang duduk tu , Edaliana Zainuddin..seorang yang sangat tabah..kuat..tak kedekut..selalu senyum , dan paling penting penyimpan rahsia terbaik . kenapa aku kata dia kuat ? masa aku dengan kawan tinggalkan dia sebab satu salah faham , dia tetap boleh tersenyum walaupun hakikatnya aku tahu dia menangis..dia tetap senyum walaupun aku tahu dia sedih..aku minta maaf atas semua salah aku..aku bukan kawan yang baik..aku doakan kau berjaya dunia dan akhirat.walaupun kita dah tak macam gambar atas tu lagi , kau tetap Alang aku k :')

yang lelaki tu , Yus Fareez..seorang yang menyakitkan hati , teruk , tak guna , jahat . tapi , dia seorang kawan yang memahami , selalu buat kami tersenyum dengan perangai dia yang macam haram..selalu jadi punching bag kami , selalu jadi waiter kami bila makan tengahari..dan paling penting selalu jadi mangsa tarik rambut Eda :'D dia buat kami gelak tanpa minta balasan..dia buat kami senyum tanpa minta upah .dia perahsia yang baik sebab satu jedah apa masalah dia pun kami tak pernah tahu..TERBAEEK :) dan dia juga pemijak kasut terbaik :P aku doakan kau berjaya dalam pelajaran dan hidup tau hantu galah :)

yang bediri sebelah kiri (kanan tu aku ) , Maizaitul Akma . dia cikgu matematik dan add math kami..dia jadi pesaing tetap aku dalam kejar markah karangan bahasa malaysia..dia cembeng , dia bajet comel :P , dia tak banyak kerenah , dia bini Yus Fareez :P , dia selalu jadi mak aku bila hang out , dia selalu dengar masalah aku , dia selalu jadi tisu aku bila aku menangis , dia selalu ingatkan aku makan ubat masa aku sakit . dia juga seorang yang tabah dalam hidup dia ..jarang nampak dia :/ selalu nampak dia :) :P :D ...aku doakan kau berjaya jadi arkitek  dan bahagia dalam hidup tau .

betul cakap nenek sedara aku , kawan yang baik , sejahat mana pun dia , seburuk mana pun dia , sekejam mana pun dia , dia tetap yang terbaik dalam hidup kita dan bila kita dah jauh dari mereka , kita akan rindukan mereka . :') <3
I love you YANA .


No comments:

Post a Comment

 
WELCOME TO MY KINGDOM ♥