Tuesday, October 2, 2012

My Danish.


hello people..rindu semua orang,soryy for lama tak update.busy gila kentang tahap dewa level 999999999.
hahaha,fikirlah snediri tahap mana tu.by the way,tolong doakan aku sebab lagi sebulan aku nak SPM dah..
semoga aku dan kawan kawan aku berjaya lulus dengan cemerlang dan berjaya menyambungkan pelajaran ke peringkat lebih tinggi.Amiin.

after SPM aku mungkin akan ke Pulau Pinang.Ya Allah,punyalah happy aku bila ayah kata nak bawa satu family pergi sana.Motif?Of Course sebab aku rindu gila kentang tahap dewa level 9999999999 dekat Danish.
Boyfie tercinta,Ecewah..SPM dulu...kitorang belum couple lagi but one day maybe?Insyaa Allah.Kalau dah jodoh tak ke mana bak kata Rishie Rahimi Rais.Dia ni kawan saya.Bestfriend mungkin?apa apalah..Kalau nak ikutkan banyak lagi aku nak share kat korang semua.tapi acano,busy kan..oh ya...do Follow My Twittaaa :D My twittaaaa

thanks guys for reading..gonna miss you so badly :( will be back..

Nadya Mustaffa :*

No comments:

Post a Comment

 
WELCOME TO MY KINGDOM ♥