Saturday, February 25, 2012

NO FEAR


woah..exam kali betul betul buat aku makin berusaha untuk majukan diri aku..
Allahamdulillah semua okay..aku dah pun lupakan dunia aku yang menyakitkan dulu..and
now,I'm a new person and I'm trying to be better..
yela,manusia mana yang tak ada problem kan..
berkat sokongan semua bestie aku,ayah and ibu aku..
adik-adik aku yang gila dan selalu buat aku tergelak,
I'm back to normal.
Aku dah tak takut kalau orang nak rendah-rendahkan aku,
itu pembakar semangat untuk aku terus berjaya..

aku baru balik dari meng"GILA" di Theme Park,Genting Highland,Pahang.
Seronok gila!Masa naik roller coaster,aku jerit kuat-kuat sampai aku puas hati..
atau lebih senang,sampai hilang suara.
lepas naik roller tu,aku mkn2,bla bla bla sume,
aku jalan lagi kat First World..
Pusing sana pusing sini,beli sana beli sini,aku duduk kat tepi kolam..
tak boleh blah,aku ingat adik aku hilang,
puas aku cari dia merata-rata,sekali seronok je dia tekan tekan screen kat game's side..




Act,aku nak ucap thank you sangat kat Ojay..
bro,kalau kau baca blog aku ni..
aku nak cakap thanks sebab kau bagi aku semangat masa aku down..
aku ingat pesan kau ..
"Jangan dengar cakap orang..Chillex and act cool..biarkan orang nak ckp apa..kalau kau nak luah masalah,ayah ada,onie ada,aku pun ada..:)"
aku ingat pesan kau..Aku janji dengan kau,aku takkan down lagi..
And also Good Luck untuk gig kau nanti..Do the best!!


and tentang status aku..jujur aku single..Single sepenuhnya..
aku penat nak fikir pasal dia lagi..buat apa aku jaga hati dia kalau dia selalu sia sia kan aku..
aku akan teruskan hidup macam biasa..ramai lagi orang yang sayangkan aku..
kalau dia betul nak dekat kawan aku tu,aku doakan dia bahagia..
aku tak perlukan org yg selalu buat aku menangis mcm dia..
aku mesti capai cita-cita aku,aku nak travel satu dunia..aku akan buat yang terbaik untuk SPM ni..
doakan aku ye..semoga Allah permudahkan segala urusan aku..
Selagi aku kuat,aku akan terus kuat demi cita-cita aku..Aku tak takut lagi..
Aku dah bangun dari semua kekecewaan aku..
penat la membebel..aku rase la..aku dah malas nak taip taip lagi..jadi aku bolehlah post sekarang kan..hemohemohemo.. >.<
kbye...enjoy reading!!

No comments:

Post a Comment

 
WELCOME TO MY KINGDOM ♥