Wednesday, February 22, 2012

face it with a little smile..

lame tak update blog ni..bersawang dah sana sini..dalam mood exam pun terpaksa ambil 10 minit utk update..
okay,hidup ni berubah rubah kan?sekejap kte kat atas..sekejap kite kat bawah..its just same like me and the others..sekarang,aku rasa down sangat..pernah rasa de perkecilkan?aku dah rasa and ia sangat menyakitkan..aku rasa tak perlu kot nak memperkecilkan aku..aku tahu yang aku tak ada kebolehan sangat dalam akademik tapi as a friend tak salahkan kalau terus menyokong aku?
but,its okay,Allah Maha Mengetahui...Karma tu ada kan?Kau pun akan rasa apa yang kau dah buat kat aku.Sorry to say,aku kecil hati dengan kau.



air mata aku ni dah kering dah untuk terus hadap semua ni sorang sorang.Yes!Alone!Aku terus sabar dan sabar untuk dugaan ni,tapi sampai bila?Hanya Allah yang tahu.Tapi,aku tak cukup kuat untuk dugaan ni.Doakan lah aku.Aku tak minta belas kasihan tapi cukuplah doakan aku.Aku dah tak larat untuk semua ni.Yes my smile is FAKE for ALL TIME!!penat nak pura pura kan?tapi,itu yang patut dibuat supaya aku terus tabah dan tabah!!

Kalau aku boleh pilih tarikh aku mati,aku nak mati sekarang jugak.Tapi,aku tak boleh dan aku tetap harus terus pura pura kuat demi kawan aku semua.Aku akan pastikan korang sentiasa happy dengan aku dan bukan terus tengok aku menangis walaupun aku terpaksa bebohong untuk itu.Aku dah tak nak cengeng depan korang lagi.

Next,aku tak tahu kenapa..aku dah mula sayang dan rindukan dia.
Padahal,aku dan benci dia dulu.Aku tak nak tengok dia lagi dah..Tapi,kali ni,aku sayang dia.Aku rasa macam sakit gila masa dia tinggalkan aku dulu.Tapi,senang-senangkan aku bagi dia laluan masuk kali kedua.Dulu,aku bagitahu besties aku,tapi sekrang..tak lagi kerana aku dah tak nak fitnah hancurkan kitorang lagi..Kali ni biarlah aku,dia,dia,dan dia jelah yang tau.Aku cuma mampu berdoa semoga kali ni hubungan ni terus berjalan lancar tanpa halangan.


Biar Allah yang aturkan segalanya.Aku cuma mampu tengok dia tersenyum dan terus tersenyum dengan bestie perempuan dia.Tak kisah,asalkan dia terus senyum dan bahagia.Allah tahu apa yang aku nak.,Dan aku akan usahakan nya.Insyaa Allah..




No comments:

Post a Comment

 
WELCOME TO MY KINGDOM ♥