Monday, March 5, 2012

KEPENG PENDEK..


apa tu kepeng?salah pertanyaan tu..siapa tu kepeng?itu baru betul..
kepeng tu buah hati aku..siapa?tak perlulah tahu..
sebab?aku tak nak menghebohkan sesuatu yang aku tak perlu hebohkan..
cukuplah semua kenal dia sebagai budak kepeng =)
entry ni khas untuk dia..

Kepeng,kau tau kenapa aku buat enrty ni untuk kau?
sebab aku rindu kau lah..kau apa tahu?dah lama tak text aku..
nasib baik ada jugak lepak dalam sebulan tu..
kau tahu tak?5/3 ni dah masuk 5 bulan anniversary kita tau..
mesti kau lupakan?kau mana ingat..sibuk dengan kerja..tapi aku tak kesah..
aku sayang kau kan..haha..aku tak tahulah apasal aku boleh nak mengaku macam ni..
dulu,kalau kau paksa dgn letak pisau kat leher pun,aku takkan mengaku..

by the way,aku perlukan kau kepeng..jangan tinggalkan aku please..
aku tak mampu nak jadi doktor mcm yg kau selalu bgtahu aku..
aku tak boleh nak jadi awek luar negara yang rambut merah sebab aku anak orang melayu..
aku tak dapat nak tinggi dari kau sebab aku jarang minum susu..
apa yang aku mampu,bagitahu kau yang aku sayang kau.
kau selalu cakap dengan aku "kalau kau ada orang lain,tinggalkan aku,aku tak kesah"
tapi,jawapan yang aku tak pernah bagitahu kau
"aku takkan tinggalkan kau,melainkan kau pergi tinggalkan aku
dulu"
kau tahu kenapa aku tak pernah bagitahu kau jawapan tu?
sebab aku tak nak kau gelak dan fikir aku tak serious..
sedangkan aku tak main-main..sebab tu everytime ada lelaki minta nombor,
call aku tengah malam,kacau aku everyday.semua aku bagitahu kau..
sebab aku yakin yang aku tak akan tinggalkan kau.
sumpah kepeng,aku tak main-main pasal ni..kau kenal aku macam mana..

and aku rasa kau perlu tahu yang aku
"CEMBURU
bila aku dapat tahu kau mcg dengan kawan aku..aku rasa kau tahu siapakan..
jadi,tolonglah yakinkan aku yang aku tak perlu cemburu pasal tu semua..please..
I'm begging you..kau tahu?aku hampir putus asa bila fikir pasal ni..
tapi,aku tahu kalau aku tak bagitahu kau,kau takkan tahu kan..
jadi,kau dah tahu dan aku minta yakinkan lah aku supaya aku tak cemburu lagi..
and aku rindu kau sangat!



sebab aku bagitahu kau : kau pernah bagitahu aku,
"kalau kita dah syg,kita bagitahu..jangan simpan,kita kena berani atau kita akan hilang dia selamanya"
dan aku tak nak benda yang sama berulang masa aku tak bagitahu kau yang aku memang suka kau dulu..
sekarang aku dah bagitahu kau..
kau perlu tahu benda tu.
ILY KEPENGPENDEK.

 

No comments:

Post a Comment

 
WELCOME TO MY KINGDOM ♥