Saturday, March 3, 2012

TARIK MUKA


hye alls..aku rasa tajuk entry kali ni akan terkena pada batang hidung semua orang..
dan yang penting AKU TAK KUTUK TAPI AKU NAK TEGUR..
Tolonglah..kalau kau ada problem kat rumah or kat mana mana lah..
tak perlulah nak libatkan orang lain..please..terutama bestie korang..
come on..bestie korang tak tahu apa-apa..then tiba-tiba kena smash..korang tarik muka..
aku macam tak paham perlu ke tarik muka?

kalau betul ada masalah,kita lepak satu meja,cerita sama-sama..
jangan bawa diri,pendam perasaan macam tu..then nak tarik muka dekat orang yang memang tak tahu pokok pangkal cerita kau..
sakit kalau kena macam tu....so,aku minta lepas ni,kalau ada problem,kita story sama-sama..
apa guna ada bestie kan?
tambah-tambah aku memang kenal kau sebagai orang yang selalu mengalirkan air mata..
jadi,ceritalah sama-sama okay :)
affect kau tarik muka tu boleh buat orang lain berubah..jadi jangan amalkan benda tu please...

next,juga pasal tarik muka..
semua orang tahu yang kau cepat terasa..okay,jujur lah,kau punya suara perlahan gila..
dah tu,kau cakap macam tak nak cakap..cubalah bukak mulut tu bila nak cakap..
tak adalah orang lain nak "ha?ha?apa?" dengan kau bila kau bercakap..
bila orang buat macam tu,kau nak tarik muka kau..
kalau tak ketara tak apa,ni ketara gila...so,please...ubah lah perangan kuat merajuk kau tu,,,
pening orng nak jaga hati kau weyh..
jadi,aku nak cakap tu je,,,
thanks reading and also enjoy reading..

No comments:

Post a Comment

 
WELCOME TO MY KINGDOM ♥