Friday, March 2, 2012

terbang tinggi..



alangkah seronoknya bila aku dapat terbang..
kata ibu aku,dalam hidup ni kena ada TARGET..
cikgu aku kata kalau nak TARGET,biar TINGGI sampai LANGIT..
jadi,aku nak target setinggi yang boleh..

Act,aku rasa puas bila ada kat tempat yang tinggi..thats why aku suka naik bangunan tinggi..
aku suka naik Eye On Malaysia tu..aku naik 5 tahun lepas,sumpah seronok..rasa nak naik lagi..
back to the topic,,di sebabkan aku nak terbang,aku kena dapat result yang bagus kan?
jadi aku akan berusaha ke arah itu,,doakan aku berjaya..

tempat yang aku nak sangat pergi bila aku dapat terbang nanti is...New Zealand.
cantik sangat..Alam sekitar dia terjaga..mana aku tahu?aku tengok kat Cruise Today..
Jelouse sangat tengok tempat dorang,,

ni salah satu tempat yang ada kat sana..
Auckland,bersihkan?Auckland kalau aku tak silap,bandar dia lagi besar dari Kuala Lumpur.
Tapi tempat dia,bersih..Air dia biru..
Geram betul!!
Nak pergi sana lepas aku dah terbang nanti..
tak sabarnya..hahaha..okay!!enjoy reading..


No comments:

Post a Comment

 
WELCOME TO MY KINGDOM ♥