Tuesday, March 13, 2012

rindu kepeng pendek.

hurm...sumpah takde mood..rindu gila dekat my sewel gila boypreng!!lama tak jumpa dia..lama tak tumbuk lengan dia..lama tak jeling dia..lama tak cubit dia..lama tak dengar dia gelak..lama tak dengar lawak bodoh dia..lama tak dengar cerita dan lakonan dia..damn!! T.T

kalau aku tahu macam ni seksa aku rindu kat dia,aku tak nak lepaskan dia balik haritu.yang aku pun satu!nak rindu gila kat dia sampai macam ni kenapa?come on!!tak tahan dah ni..menangis aku di buatnya kalau hari hari macam ni..Ya Rabbi,kuatkan semangat aku ni..biar aku cool,and tetap sayang dia macam biasa.

kepeng pendek,nanti kau nak sambung belajar,macam mana dengan aku?kau lupa aku ke?kau ingat aku ke?
takkan aku nak halang kau pergi kan?kau nak capai impian kau..aku kena sokong kau..tu impian kau..kau pergilah..jaga diri elok elok..jangan tinggal solat..sembahyang jumaat pergi..jangan lupa call ibu kau selalu..dia rindu kat kau nanti..kau anak bongsu..lelaki pulak tu..yang lain perempuan..lagi lah mak kau rindu kan?jangan lupa kat ayah kau jugak..and,kalau kau mampu,jangan lupa aku jugak..

tapi,kalau kau jumpa orang yang lebih baik dari aku kat sana nanti,lupakn aku cepat,jangan contact aku,jangan bagitahu aku perkembangan kau..tapi kalau tak,kau boleh cerita A to Z dekat aku sayyaaannngg..
aku harap kita kekal sampai bila bila..aku doa supaya kau ingat asal kau,jangan mudah bangga..kita semua sama..

aku dah tak tahu nak cakap apa lagi..semoga kita kekal and bahagia saaayyaanngg..i love you my superman :*

No comments:

Post a Comment

 
WELCOME TO MY KINGDOM ♥