Saturday, March 17, 2012

kurangkan blogging..SPM is COMING..



okay...nampak gambar tu..SPM is pronounce for Sijil Pelajaran Malaysia..
aku serious sekarang..handphone aku akan di tukar dari Nokia c7 kepada 3310 zaman sekarang..
tindakan ini bagi memastikan aku fokus untuk belajar..

facebook acc and tweet acc tetap ada..cuma had onl akan ditetapkan..
kepada seminggu sekali..ini bermakna aku akan ketinggalan andai kawan kawan aku bergosip di facebook and twitterJaya..act,idea ibu aku is NO FB,NO TWEET,NO PHONE,NO HANG OUT.
But,aku mengadu kat sepupu aku,and dia bagi idea yang lebih adil..so,aku pakai phone cikai supaya aku still boleh keep in touch dengan my Baby boo..
sedara mara..bestie..kawan kawan lama..so,adil lah kat situ..
yelah,aku dah tak main laman sosial semua kan..jadi masa aku akan lebih kepada study..

by the way..blog ni pun akan di update seminggu sekali jugak..
hari apa?hari sabtu malam..around 12.00 tepat..ahahahaha...dont worry..bila update nanti aku akan cerita semua sekali..so,mesti panjang lebar kan..
by the way,my sweet reader,SPM tinggal 8 bulan lagi..tolonglah doakan yang terbaik untuk aku k..
aku cuak dah ni...takut sangat..someday aku nak capai cita cita aku..jadi aku minta doakan aku berjaya cemerlang dalam SPM and dapat capai cita-cita aku..
thanks reader yang omeyy :')

ohhyaa...pesanan untuk kau kepeng..
kepeng,aku rindu kat kau..and aku dah tak main fb,tweet,whatsapp..apetah lagi...
and,aku cuma pakai phone cikai je sekarang..so,kau text lah aku selalu..hilanglah rindu aku sikit..heeee  :D
oh ya..kau tahu tak?hari tu aku mimpi kau kepeng..
sebab aku rindu kau sesangat..and now,aku nak minta kau jangan lupa contact aku tau..
kalau tak aku lepak je depan tempat kerja kau tu.bukan jauh pun kan..ahahahaha..okay...i love you so much kepeng..hope kita kekal tau.. :)


baiklah,arahan yang di keluarkan hasil idea sepupu aku tu bekuat kuasa hari ini..thank you,,good bye..




No comments:

Post a Comment

 
WELCOME TO MY KINGDOM ♥