Friday, March 23, 2012

CONGRATULATION TO ALL SPM CANDIDATE 2011

hye semua..aku tahu blog dah bersawang sana sini..lama tak update kan..ni pun curi masa sikit sebab dah busy dengan macam-macam aktiviti..so,aku nak ucapkan tahniah kepada kakak-kakak dan abang-abang senior yang mana dah dapat keputusan SPM terutama yang cemerlang tu kan..yang tak tu,takpe..redha okay..itu rezeki korang..sepupu aku dapat 2A..pesaing terdekat aku tu..so,aku pun akan dapat kan lebih dari dia..itu azam aku..

by the way,kakak senior kesayangan aku Nadia Zaman dapat 6A 2B 1C..lagi lah kuat saingan dia..aku boleh dapat lebih dari tu..aku yakin!!oh ya...sekolah kat KL dapat lonjakan tertinggi dalam masa 5 tahun kan?tunggu tahun depan..akan lebih tinggi lonjakan kecemerlangan kami..

bilik aku dah macam apa dah..bersepah sana sini dengan kertas ujian,nota padat,tampal sana sini..bilik budak SPM lah kata mak aku..mak aku pun dah tak tahu nak kemas macam mana..last sekali aku kata,nak kemas tunggu lepas SPM k... :D muka tak bersalah...

okay..next,pasal member aku yang senior aku jugak..tahun lepas tak tegur langsung sebab dia terlebih pemalu dan mengada..last-last masa dah ambil result SPM aku lepak jap dengan dia..dia amek nombor aku..massage punya massage banyak cakap jugak budak ni sebenarnya..but aku tak kesah sebab aku suka layan kepala dia.. cerita aku tamat kat sini..banyak lagi kerja lain aku kena buat..jumpa next week yeah..bubye..iloveyoureader.

No comments:

Post a Comment

 
WELCOME TO MY KINGDOM ♥