Friday, March 30, 2012

..KAWAN AKU BUKAN KORANG JE..AKU ADA RAMAI KAWAN LAIN..
tapi bila kitorang tak tegur kau,kau menangis kenapa?
 
JANGAN CAKAP DENGAN DIA..BUAT TAK TAHU JE..
tapi bila kitorang buat macam tu dekat kau,kau nak marah kenapa?
 
DIA BOLEH KE NAK AMBIL 10 SUBJEK NI?MAMPU KE..
tapi bila orang kutuk kau belakang,kau sakit hati kenapa?
 
AKU SABAR DENGAN KORANG..NAK MERAJUK TARIK MUKA AKU BOLEH SABAR LAGI..
tapi bila kau tarik muka,merajuk,mengungkit,mengutuk,kitorang tak sabar lah?
 
AKU MALAS NAK DUDUK SEBELAH DIA..BERLAGAK PANDAI..
tapi kau pandai sangat ke sampai tak nak terima bila orang yang kurang pandai ni tolong?
 
AKU NAK AJAK KAU SOLAT,TAPI AKU TENGOK KAU TAK PAKAI TUDUNG..
kenapa?orang tak pakai tudung diharamkan bersolat ke?
 
KALAU KAU TAK ADA DUIT,TAKPE,AKU BOLEH SUPPORT..
tapi lepas tu kau ungkit..boleh macam tu?
 
kalau aku nak tulis semua yang buat kitorang makan hati dengan perubahan kau,tak cukup kat sini..
apa yang aku boleh cakap,kau memang dah banyak sangat berubah sampai aku dah tak kenal siapa kau.
aku minta maaf,tapi ni untuk kebaikan kau..aku minta maaf,aku rasa aku tak boleh nak jadi Nadia Mustaffa yang kau kenal dulu..dan aku minta maaf sebab aku dah tak boleh nak simpan semua ni lagi..dan aku tahu kau tak suka aku dari kita form 3 kan?aku minta maaf kalau kau rasa aku rampas bestie kau,tapi bestie kau sendiri pun nampak perubahan kau yang sangat ketara.
 
dan AKU MINTA MAAF SEBAB AKU TAK BOLEH IKUT RENTAK BARU KAU. tapi kau tetap yang terbaik dalam hidup aku dan kekal sebagai bestie aku sampai bila-bila. :')
 
 

No comments:

Post a Comment

 
WELCOME TO MY KINGDOM ♥