Saturday, April 7, 2012

B.A.T.A.K B.O.Y.F.R.I.E.N.D

Hye olls..lame nye aku x tengok laman SESAWANG ni..sibuk dengan NETBALL..STUDY..
bytheway,dah baca entry kan?apa yang aku nak cerita harini is satu perempuan yang lower form..
MENJAJA cerita kat semua orang dengan MENJUAL nama aku iaitu NADYA MUSTAFFA
dengan mengatakan bahawa AKU KEJAR BOYFIE dia..
 
WTF!sangat kelakar kerana aku tak pernah bertegur sapa dengan boyfie dia..excuse me,
boyfie dia tu pernah satu kelas dengan aku okay,dan aku tak berminat nak berADMIRE dengan member satu form.And,tak perlulah risau kerana aku takkan merampas hak orang..
 
aku bukan DESPRATE sangat pun.kau ingat dengan fitnah ciptaan kau ni,aku nak kesahlah dan masuk campur?alalalala..aku tak peduli kau nak cakap apa pun..kau nak jaja nama aku sampai ke mana sekalipun aku peduli apa?kau ingat aku kesah kau couple dengan siapa?kau ingat aku peduli kau hot kat luar?
kau ingat aku batak boyfie macam kau?
 
tolonglah..yang sorang pun tak terjaga..lainlah macam kau..pasang 3-4 sekali pun boleh cakap"apaadahal?" kan?
its okay...kau tunggu sikit hari lagi,mulut kau mesti stop sebut nama aku.haha..selagi ada masa ni buatlah fitnah bebanyak ye..aku pun suka dapat pahala percuma..buatlah lagi..aku tak akan sentuh kau..okay?dont worry :D

No comments:

Post a Comment

 
WELCOME TO MY KINGDOM ♥