Tuesday, April 10, 2012

last memories


Hye..aku serabut sikitlah sekarang..tension dengan macam macam masalah..seriously,kalau tak ada ibu ayah bestie and Wan aku tak boleh nak hadap semua ni..btw,Wan tu cuma senior aku okay..dia yang banyak dengar masalah aku,cerita aku..now,aku nak cakap yang aku rasa sedih..kenapa kan lelaki suka bagi harapan kat perempuan?kalau tak suka,cakap tak suka..janganlah bagi harapan. Aku rasa nak bunuh je sorang budak ni sebab dia banyak mainkan perasaan bestie aku dan buang bestie aku macam sampah.. KAU BERURUSAN DENGAN PERASAAN MANUSIA LAH BINATANG!SENANG-SENANG KAU BAGI HARAPAN LEPAS TU KAU BUANG DIA MACAM SAMPAH! act,kalau aku jumpa dia ftf aku nak cakap macam ni..masalahnya bestie aku tak bagi jumpa dia..end of story..

next,aku nak cakap pasal lelaki jugak..Azlan..aku tak tahu nak bagi dia gelaran BF OR BFF..why?dia selalu tinggalkan aku bila aku tengah happy..bila aku nak dia ada sekali dengan aku tapi dia tak pernah muncul time time macam tu..bila aku menangis,baru dia ada..bagi aku semangat,kekuatan,nasihat bagai..lepas tu,dia hilang lagi..dah macam biskut dah..aku pun pening dengan dia sebab dia kerja tak lah busy mana..dia selalu tahu bila aku ada masalah,bila aku menangis dia lah orang yang akan pujuk selain ibu,ayah and adik..dia selalu buat aku senyum dengan lawak dia..benda yang dia buat dan yang aku takkan lupa sampai bila-bila dia ambil gitar aku and nyanyi lagu JANJI>AKIM..sambil tu kelip kelip mata dan akhirnya dapat pelempang percuma..ahahahaha..tulah sweet moment yang aku takkan lupa..
dia tak pernah mengungkit bila dah tolong aku,and aku tak sangka dalam diam dia banyak perhatikan aku.sumpah aku sayang dia..dialah BFF aku yang paling sporting,gempak,gila dan bajet hensem..pantang perempuan pandang,dia akan perasan sendiri dan kata dia hensem..aku benci tabiat tu. walaupun memang fakta dia comel and cool..dia tak tahu mengalah tapi dia selalu simpati dengan aku bila aku buat muka sedih..itu sangat cool..jyeah!!aku sayang kau!iloveyousomuchbestie:*

No comments:

Post a Comment

 
WELCOME TO MY KINGDOM ♥