Wednesday, April 18, 2012

AZAM MASA DEPAN



semua!!aku rasa sangat takut dan cuak memandangkan peperiksaan SPM akan tiba dalam masa 214 HARI JE..JE?no!!!sumpah aku rasa macam nak mati dengan result aku yang teruk!!chemistry,physics,add math,FAILED!!apa aku nak jawab weyh?
 
jadi,aku dah ambil langkah yang sepatutnya untuk pastikan kejayaan jadi milik aku..
aku pun nak bagitahu kat cikgu SMK TSR yang kami 21 orang pelajar dari kelas 5 SAINS TEKNIKAL sedang berusaha keras untuk mencapai kecemerlangan yang menjadi angan-angan cikgu. :)
 
aku pun nak pastikan sasaran untuk peperiksaan prtengahan tahun aku tercapai.
    
B.MALAYSIA = A
B.INGGERIS   = A
P . ISLAM       = A-
SEJARAH        = B
MATEMATIK = B
L.K                 = A-
ADD MATH    = D
CHEMISTRY  = D
PHYSICS        = C
semoga aku berjaya mencapai target dan terus memperbaiki diri,sanhsiah,dan akademik aku..insyaa Allah :'D
         

No comments:

Post a Comment

 
WELCOME TO MY KINGDOM ♥