Wednesday, May 2, 2012

stories!!



hye,hello..rindu kat blog saya yg bersawan ni..haha,okay now nak cakap macam-macam kat sini but first of all,aku rindu kat followers aku!!nah,free kiss tuk korang..muah!!okay..start story now..

don't need boyfreind.
tahu kenapa?sebab boyfriend menyusahkan kepala aku..pada aku,semua lelaki sama..cuma tahu bagi harapan then hilang tiba-tiba..sumpah aku benci..aku tetap berkawan dengan lelaki macam biasalah kan..tak universal lah kawan dengan perempuan je,right?lagipun,sejak-sejak busy study ni tak ada masa nak berboyfriend sana sini..okay apa?takdelah orang cakap "senang dapat" kan? :)nak berjimat pun senang..duit nak topup tu boleh disimpan buat bayar yuran study kan..oh yaa!!teringat kat ex aku yang stay kat melaka..nak manyambung hubungan yang terputus?ahaha..gila ahh!tak mungkin Hisyam Karim..tak ada hati dah nak di GAME kali ke-2..thank you jelah..jadi bestfriend aku cukup..

talam dua muka.
ni bukan nak perli-perli ke mengata mengumpat belakang okay..jujur aku cakap,aku malas nak ambik tahu pasal member member aku yang berperangai sedemikian..baik aku buat hal aku kan?tak pening kepala..pelajaran pun x terabai..sukahati korang lah nak palau aku,nak ignore aku sebab aku dah tak kesah..kalau dulu,ye..sebab aku nak jaga hati kawan..tapi bila dah di bagi peluang,senang -senang je kau pijak kepala aku sekarang tak lagi..sorry to say,susah aku nak faham  golongan macam korang..

senior gila.
okay..aku ada satu senior yang kepala hotak dia mmg gila sebab aku tak sangka dia peramah bila kena caranya..hahaha..aku ingatkan dia jenis tak campur orang sebab gaya hidup dia macam tak bercampur dengan orang..bila dah lepak sekali,sengal jugak dia ni..seronok gila berborak dengan dia sampai aku lupa dia pendiam sebenarnya..hope dia kekal kepoh dengan aku k senior!!

okaylah..got to go!!buuubbyyeee!!

No comments:

Post a Comment

 
WELCOME TO MY KINGDOM ♥